Hokus-pokus: wiedźmowe wycinanki / Hocus-pocus: paper-cuts of witches

Jesień zbliża się coraz większymi krokami - być może to właśnie stało się moją inspiracją na wiedźmowe wycinanki. Sam proces tworzenia czarownic-wycinanek był dość prosty. 

Autumn is comming - and that can be a cause of my paper-cuts witches inspiration. The creation process of paper witches was quite easy.

1. Narysowałam pierwsze kontury wiedźmowych postaci na sztywnym papierze
2. Pokryłam ich kontury tuszami kreślarskimi.
3. Użyłam dodatkowo farb metalicznych dla wzmocnienia efektu zabarwienia i pokropiłam wycinanki ciemniejszymi tuszami.
4. Wycięłam sylwetki czarownic. 
5. Wycięłam oczko przy kapeluszu każdej wiedźmy (opcjonalnie).

1. I have drawn contour of witches' silhouettes on a hard paper.
2. I used inks to colour the contours.
3. I used also metalic paints to make colour effect stronger and I used darker inks as a spray.
4. I cut out the silhouettes of witches.
5 I cut out also small hole in witches' hats (optionally).


Efekt był następujący - wiedźmy natychmiast opanowały dekoracyjną dynię! Szybko więc chwyciłam za aparat, a małe czarownice chętnie mi zapozowały :)

And here is the result - the witches have captured a decorative pumpkin immediately! So I have caught my camera quickly and small witches posed me willingly. 


Tak wycięte sylwetki można na przykład wykorzystać jako dodatek do Halloweenowego upominku (przy kapeluszu można zrobić otwór na wstążkę i przywiązać czarownicę-wycinankę do czekolady) :)

This way prepared silhouettes we can use as a decoration for a Halloween gift (you may cut a whole for ribbon in a hat of witch and then you can add a witch to a chocolate) :)

Nim jednak nastanie Halloweenowy wieczór i każda z czarownic odejdzie w swoją stronę - można utworzyć wiedźmową girlandę. Zaznaczam tutaj, że jednak im więcej jest wiedźm - tym bardziej magiczny jest efekt :)

Before there will be a Halloween evening and all witches will go their own way - you can create a garland. However, note that the more witches you will use in garland the more magic effect will be there. 


Miłego wieczoru życzę :)
Have a nice evening :)

Komentarze