Na święta / For Christmas

Choć jest jeszcze październik, to mam ogromną przyjemność zaprezentować moje pierwsze tegoroczne kartki świąteczne. Jestem z nich niezwykle dumna, jako że bardzo bardzo dawno nie umieszczałam tu żadnych nowych prac. 

Although there is October still, I have a pleasure to show my first this year Christmas cards. I am quite proud of them as I have not put here any cards for a very long time. 

No, ale przejdźmy do rzeczy. Oto i one:

OK, come to the point. So here they are:

Pierwsza świąteczna, którą zrobiłam w tym roku. Użyłam tu tradycyjnej kolorystyki - czerwieni i zieleni. Za każdym razem, gdy na nią patrzę, czuję nadchodzące święta.

This is the first Christmas one, which I made this year. I used traditional "Christmas" colours here - red & green. I feel that Christmas is coming every time when I look at this card. 

Pierwsza z Mikołajem /The first one with Santa

Druga jest całkiem podobna do tej powyżej, zmienił się tylko wizerunek Mikołaja:

The second one is quite similar to the one above. There is only a change with the Santa's picture:


Druga z Mikołajem / The second one with Santa

Poniżej trochę inna, raczej chłodna kolorystyka. Użyłam tutaj bardzo dużo brokatu i tuszu. Sądzę, że wyszła mi całkiem elegancka karteczka.

The one below has a different, rather cold colouring. I used a lot of brocade and ink here. That is quite elegant card, I think. 


Pierwsza zimowa / The first one with Winter colours

Poniżej podobny klimat jak w poprzedniej. Mała zmiana jedynie w doborze obrazka.

The one below is quite similar to the previous one. The only change is with the choice of the picture.

Druga zimowa / The second one with Winter colours
Mam nadzieję, że moje świąteczne prace Wam się spodobały. Przyznam, że polubiłam ten "wąski" format. Na pewno stworzę jeszcze więcej kartek w tym rozmiarze. Miłej niedzieli Wam życzę :)

I hope that you like my Christmas cards. I have to admit that I really like this "narrow" format. I am pretty sure I will create much more cards this size. Have a nice Sunday :)

Komentarze