Papierowy tort owocowy - Paper, Fruit Birthday Cake

Witam serdecznie w ten ciepły, wrześniowy dzień.
Robi się coraz chłodniej, dlatego cieszmy się z takich ostatnich, słonecznych dni. A dziś mam ogromną przyjemność zaprezentować efekt mojej niedawnej pracy. Oto i jest mój wydrukowany i sklejony, papierowy torcik owocowy. Skrywa on słodkości różnych smaków i kolorów. 

Welcome in this warm day of September.
It’s getting colder, that’s why we should be glad of this last, sunny days. And today I’ve got huge pleasure to show effect of my last work. And there it is, my paper fruit cake - printed and sticked with glue. It cloaks different sweetness and colours. 




W centrum poligraficznym zleciłam druk 12 plansz moich torcików. Tych samych plansz, które ostatnio zaprezentowałam na tym blogu (tu i tu). I w sumie nie był to jakiś duży wydatek. Więc zachęcam do korzystania z moich wzorów. No chyba, że macie bardzo dobrej jakości drukarkę i nie musicie korzystać z usług poligraficznych w drukarni. 

I’ve commissioned print of 12 full-scale drawings in printing centre yesterday. There were the same full-scale drawings, which I’ve showed you on my blog recently (here and here). It wasn’t a large expense, so I recommend you to use my paper cake templates. If you have a good quality printer at home, you don’t have to use services of the printing centre.

Ja chętnie zlecam im druk różnych moich papierowych projektów głównie, dlatego że mają genialnej jakości papier – lśniący i sztywny. Ale w sam raz, by swobodnie zginać go i kleić. Swoją drogą, jeśli o klejeniu mowa, odkryłam nowy bajer - klej w taśmie! Bez tego patentu nic by mi nie wyszło z moich torcików. Szkoda tylko, że tak szybko się wyeksploatował :( Muszę  wyposażyć się wkrótce w więcej takich egzemplarzy.

 I always commission print of my paper projects, because they have brilliant quality of paper – shining and stiff. And it’s perfect to freely squeeze and to glue together. By the way I discovered some novelity - the glue tape! Without this widget I could not have make my paper cakes. It’s a pity that, it is using up so quickly :( I have to buy more of those glue tape copies soon.

A wracając do torciku, jest on przeznaczony dla bliskiej mi osoby i mam nadzieję, że przypadnie on jej do gustu, a w szczególności jego słodka zawartość.

Going back to my cake: it is destined to person close to me and I hope that this person will appeal it and it’s sweet contents.



Pozdrawiam!
Best regards!

PS.
Informuję również, że u JaMajki do wygrania są prześliczne candy w postaci egzotycznych, barwnych kwiatków. Zapraszam do zabawy :-D


Komentarze

  1. świetnie wygląda:) na pewno obdarowanej osobie się spodoba:)

    ps. wyłącz weryfikację obrazkową to trochę przeszkadza przy komentowaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz