Wysyp urodzinowych kartek - Lots of Birthday Cards :)

Witam serdecznie :)
Welcome! 

Dziś wyjątkowo będzie wysyp kartek urodzinowych :D Tak swoją drogą, to dawno ich nie robiłam. A to bardzo wdzięczne zajęcie.
Today we have lots of birthday cards :D By the way: I made b-day cards such along time ago. But I like making this kind of cards so much.


Zacznijmy od kartki na 18 urodziny dla koleżanki. Kartka jest w klimacie dosyć słodkim, z tortem na pierwszym planie.

Let's start from the 18th birthday card for my friend. It has quite cute character with that cake in the foreground.


Poniżej kolejna karteczka w stylu vintage, jest mocno wytuszowana i sprawia dość artystyczne wrażenie. Zgłaszam właśnie ją na konkurs portalu scrap.com.pl
Below we have another card, that shows a vintage style and it's strongly coloured with the ink. It causes quite artistic impression and I report this card to contest of scrap.com.pl site.


Oraz na koniec dosyć skromna, minimalistyczna karteczka, w nieco męskim stylu.
And in the end I show you rather modest, minimalistic card and in a male style.

I to na tyle PA! :)
That's all. Bye! :)

PS. I jeszcze zareklamuję Candy u Anetki:


PA! :D


Komentarze

  1. Fantastyczne kartki! Podoba mi się to co robisz, masz świetne pomysły. Tort jest genialny :)
    Jak można dodać Twojego bloga do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Staram się jak mogę, żeby jakoś fajnie wyglądało to, co robię :)

      Przed chwilą zamieściłam nad zakładkami gadżet, w którym możesz dodać siebie do obserwowanych. To dziwne, ale sama zupełnie zapomniałam o umieszczeniu tego gadżetu na blogu :P

      Usuń
    2. No to jestem pierwsza :)
      Ja też zapomniałam, dodałam chyba po miesiącu :))

      Usuń

Prześlij komentarz